woensdag 20 oktober 2021

Breng gevoel in je artikel

 Breng gevoel in je artikel



    De basis van vertrouwen is een positief gevoel over de ander;

    Ga alleen aan het schrijven als je je echt positief voelt, anders zal je schrijfwerk negativisme uitstralen;

    De koper gaat jouw gevoel terug vinden in het kunstwerk dat hij koopt.


Breng gevoel in je artikel


Je hebt dus gekozen voor artikelmarketing. Dat is een goede keuze. Artikelmarketing is een prima manier om een band met je lezers en je toekomstige klanten op te bouwen. En iedereen die iets met marketing heeft gedaan, weet dat elke vorm van handel uiteindelijk hangt op vertrouwen. Niemand doet zaken met iemand die hij of zij verder niet vertrouwt.

De basis van dat vertrouwen is een positief gevoel over de ander. En dat positieve gevoel over jou moet dus al in je publicaties tot uiting komen. Dat positieve gevoel moet er gewoon in zitten. Dat breng je er bij je schrijfwerk al in. Is het er niet, wacht dan met schrijven tot het juiste gevoel er wel is.

Breng altijd en desnoods bewust een zekere vorm van gevoel in je artikel. Zorg er altijd voor dat je lezers mee kunnen voelen. Ze moeten jouw gevoel dat je in de publicatie hebt gestopt er als het ware weer uit lezen. En als ze met je mee gaan voelen, dan staan ze ook open voor jouw mening en voor de oplossingen die je voor hen aandraagt.

En ook dat zorgt weer voor een stukje geloofwaardigheid. En laat het voor elke schrijver duidelijk zijn: Geloofwaardigheid is in de kille en volstrekt anonieme en onpersoonlijke internetwereld van het grootste belang. En dat geldt zeker als je uiteindelijk met je lezers tot zaken wilt komen. Bijvoorbeeld om ze één van je kunstwerken te verkopen.

Daarvoor is het nodig om de emotie die jij in dat kunstwerk hebt gelegd, bij de koper tot uiting te laten komen. Belangrijk is dan dat er sprake is van een geheel. Jij moet een bepaald gevoel uitstralen bij contacten met die koper. Je schrijfwerk moet hetzelfde gevoel uitstralen en uiteindelijk gaat de koper het terugvinden in het kunstwerk dat hij aankoopt. 

En dan moet het goede gevoel dat jij als kunstenaar overal ingestopt hebt, er als vanzelf uitkomen.

Tot slot


Artikelmarketing is een handig hulpmiddel maar de gereedschapskist van de online-marketing is goed gevuld en de meeste hulpmiddelen werken het beste in combinatie met andere gereedschappen. Ga dus ook regelmatig naar https://teamjetje.blogspot.com voor tips, ideeën en suggesties voor de inzet van andere hulpmiddelen om je doelen op het gebied van marketing te halen. Je zult zien, er is nog genoeg om mee te experimenteren.


Meer informatie over Team Jetje

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten